درب اتوماتیک کرکره ای
نوشته شده توسط : محمد دوستی

موتور درب اتوماتیک کرکره ای شامل انواع مختلفی و بسیاری میباشد که از سالیان دور تا به حالا تغییرات زیادی در نوع و ویژگی موتور ها به وجود آمده است . در واقع نوع موتوری که برای کرکره برقی یک پارکینگ منزل انتخاب میشود و موتوری که برای درب کرکره ای یک سوله انتخاب میشود و یک موتوری که برای پنجره کرکره برقی انتخاب میشود کاملا متفاوت میباشد ، زیرا قدرت موتور و ویژگی های دیگر موتور برای این ۳ نوع درب باتوجه به وزن کرکره و اندازه کرکره متفاوت است. باتوجه به توضیحات فوق که متوجه شدیم تعداد و انواع موتور های گوناگونی موجود است، با این حال باتوجه به کیفیت و ویژگی موتور ها ، دو نوع موتور هستند که بیشترین کاربرد را دارد ، یکی موتور توبلار و دیگری موتور ساید زنجیری میباشد.خرید درب اتوماتیک کرکره ای

معمولاً درب اتوماتیک کرکره یا برای درب ورودی اصلی پارکینگ و یا برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به پارکینگ بعد از درب اصلی به عنوان درب دوم ( درب پیلوت ) نصب می شود. باید توجه داشت که درب اتوماتیک کرکره ای چه به عنوان درب اصلی پارکینگ و چه بعنوان درب دوم  و یا درب بعد از رمپ نصب شود نحوه ی اجرا و نوع موتور و تیغه آن تفاوتی ندارد. حتماً باید در ساخت درب اتوماتیک کرکره ای پارکینگ نکات ریز فنی مورد توجه قرار گیرد و در صورت امکان به رنگهای غیر سفید ساخته شود تا اینکه با نمای ساختمان هماهنگی بیشتری داشته باشد.

درب اتوماتیک کرکره ای امنیت و آسایش زیادی برای مشتریان دارد چرا که این درها ضدسرقت هستند و همچون دیوار بتونی عمل می کند که راه نفوذ عوامل بیگانه را به داخل ساختمان مسدود می کند. در کل می توان گفت ساختار دربهای اتوماتیک کرکره ای به گونه ای است با به وجود آوردن لایه بسیار مقاوم محافظ بسیار خوبی برای فضای درونی در برابر شرایط محیط بیرونی محسوب می شوند.قیمت درب اتوماتیک کرکره ای به صورتی طراحی شده که به هیچ عنوان اجازه ورود نور یا سروصدای اضافی محیط اطراف را به داخل می گیرند. گذاشته از تمامی مزایای درب های اتوماتیک کرکره ای هزینه تعمیر و نگهداری این دربها بسیار پایین است، بدنه درب اتوماتیک کرکره ای از هم بندشدن تیغه های باریک مسطح درست شده و از جنس آلومینیوم است. اگر هم یکی از تخته های باریک بدنه درب کرکره ای آسیب ببیند می توان به طور جداگانه آن را تعمیر کرد.

کرکره اتوماتیک نوعی از کرکره می باشد که به وسیله موتور و با استفاده از قدرت برق عمل کرده و در محور عمودی ریلی بالا و پایین می رود. کرکره اتوماتیک را با استفاده از کنترل از راه دور(ریموت) به راحتی می توان باز و بسته کرد مزیت اصلی کرکره اتوماتیک فراهم کردن آسایش و راحتی کاربران است. درب کرکره ای نسبت به انواع دیگر درب هاب پارگینگی (ریلی، دولنگه و تک لنگه) از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد ( با احتساب هزینه ساخت درب های فلزی) و فضای اشغالی آن تقریبا صفر است.

 

در مجموعه دیاکو نصب درب کرکره ای با قیمت مقرون به صرفه و مقطوع انجام می گردد. به علاوه کارشناسان دیاکو در این زمینه تخصص و تجربه کافی دارند. حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که هزینه نصب درب کرکره ای به چه عواملی بستگی دارد و چگونه محاسبه می شود؟ با نصب درب کرکره ای امنیت حریم خصوصی شما افزایش می یابد. امروزه بسیاری از مشاغل به دنبال راحتی و حفظ ایمنی هستند. به عنوان مثال برای ورودی درب مغازه از درب های کرکره ای برقی استفاده می کنند. نصب درب کرکره ای دیاکو امنیت و آسایش را برای شما فراهم می سازد. قیمت نصب درب کرکره ای با توجه به متراژ نصب تعیین می شود. به طور معمول هر ساختمانی از اندازه و ابعاد متفاوتی برخوردار است، بنابراین هر چقدر اندازه درب کرکره ای بیشتر باشد هزینه نصب بیشتر خواهد شد. علاوه بر موارد ذکر شده هزینه نصب به عواملی همچون نوع مکان و میزان تجهیزات مورد استفاده نیز بستگی دارد.

 

ریموت درب کرکره ای در سه مدل کد لرنینگ، مدل دیپ سوئیچ و بلوتوثی ارائه می شود. ریموت کد لرنینگ به خوبی با موتور درب کرکره ای ست می شود بدین منظور تنها کافیست درب رسیور را باز کنید و به مدت دو ثانیه انگشت خود را برای کلید شناسایی کنترل نگه دارید. در این فاصله led داخل کنترل روشن می شود. در این صورت شما باید کلید اول ریموت را فشار دهید در صورت تایید شدن ریموت چراغ led به صورت چشمک زن اعلام می کند.
ریموت دیپ سوئیچ معمولا برای درب های کرکره ای که از موتور پر قدرت برخوردار هستند مورد استفاده قرار می گیرد. ریموت بلوتوثی همان طور که از نامش پیداست از طریق بلوتوث با درب کرکره ای ست می شود و برای تنظیم شدن نیازی به رسیور ندارد. این نوع ریموت کمتر از سایر مدل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 برای خرید درب اتوماتیک کرکره ای اینجا کلیک کنید.

 

https://diakodoor.com/انواع-درب-اتوماتیک-کرکره-ای





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: